FAQ
PLECAREA DE LA ADRESA DVS
Care este ora preluării?
Cu o zi înainte de data la care este planificată călătoria dumneavoastră veți fi contactat
telefonic în cursul după-amiezii, în intervalul orar 15:00 – 17:00. Veți fi anunțat ora la care este
programată plecarea.
Cum pot sta liniștit că voi ajunge la timp?
Considerând rutele zilnice pe care le facem spre și de la aeroport, cunoaștem timpul necesar
pentru transport și situațiile speciale de care trebuie să ținem cont (de exemplu: lucrări de
îmbunătățire a drumurilor). Ajungem la aeroport cu aproximativ 2 ore inainte de ora decolării
avionului.
PRELUARE DE LA AEROPORT
Ce se întâmplă dacă avionul cu care sosesc are întârziere?
Nu trebuie să vă îngrijorați, veți fi reprogramat automat pentru următoarea mașină. Nu vom
lăsa niciodată pasageri în aeroport.
Cum recunosc șoferul de la Mureșan Transport?
Șoferul nostru vă va aștepta cu o pancartă pe care scrie “Mureșan Transport” și numele
dumneavoastră. Vă va întâmpina în sala de așteptare a terminalului în care sosiți.
Vă rugăm să nu părăsiți sala de așteptare și de asemenea să nu plecați cu alți șoferi. Pentru
siguranța dumneavoastră călătoriți cu compania la care ați făcut rezervare, nu putem garanta
pentru seriozitatea tuturor companiilor de transport. De asemenea veți cauza neplăceri față de
ceilalți pasageri care vă așteaptă, deoarece șoferul nostru nu va pleca din aeroport fără
dumneavoastră.
Au trecut 15 minute și nu am văzut șoferul dumneavoastră?
Vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 0040 744 603 241, apoi să vă îndreptați spre
biroul de informații. Veți fi preluat în cel mai scurt timp de către șoferul nostru.
A intervenit o problemă și mi s-au schimbat planurile de călătorie, cum vă anunț?
Vă rugăm să ne comunicați în timp util orice modificare care apare în călătoria dumneavoastră.
Sunați-ne la numărul de telefon: 0040 744 603 241.