Cum folosim informațiile dvs.?
Când folosiți site-ul nostru
Atunci când utilizați site-ul nostru pentru a căuta produsele și serviciile noastre și pentru a vizualiza informațiile pe care le punem la dispoziție, un număr de cookie-uri sunt utilizate de noi (cookies first party) și de terțe părți (cookies third party) pentru a permite funcționarea site-ului, pentru a colecta informații utile despre vizitatori și pentru a vă oferi o experiență cât mai bună în utilizarea site-ului nostru.
Ce sunt cookie-urile?
Dacă dorești să afli mai multe informații generale despre acestea, precum și cele specifice pentru site-ul nostru, găsești toate informațiile pe pagina dedicată de Cookies.
Când folosiți formularul de contact
Când trimiteți un mesaj prin intermediul formularului de contact al site-ului nostru, vă solicităm numele dvs. și adresa de e-mail.
Utilizăm aceste informații pentru a răspunde mesajului dvs., inclusiv furnizarea de informații despre produsele și serviciile noastre. Putem să vă trimitem un e-mail de mai multe ori după ce ați făcut o solicitare, pentru a ne asigura că am răspuns la întrebarea dvs. și pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor noștri.
Cand vizitezi website-ul www.muresantransport.ro, colectam automat anumite informații, care includ, dar nu se limiteaza la adresa ta IP, informații cookie, mai exact data și ora la care ai accesat serviciile noastre, informatiile despre sistemul de operare al computerului tau, cum ar fi setarile privind limba si locatia de unde accesezi serviciile noastre.
Menținem e-mailurile venite din solicitări timp de doi ani, după care le ștergem.
Când trimiteți o cerere de rezervare online
Când trimiteți o cerere de rezervare prin intermediul formularului de rezervare online de pe site-ului nostru, vă solicităm numele și prenumele dvs., adresa de e-mail, numărul de telefon și alte informații necesare.
Vom folosi informațiile dvs. pentru a procesa cererea de rezervare și pentru a presta serviciile către dumneavoastră. De asemenea, putem utiliza numărul dvs. de telefon pentru a vă contacta în legătură cu rezervarea dvs.
Solicităm aceste informații pentru a îndeplini solicitarea dvs.
Menținem informațiile dvs. legate de rezervare timp de doi ani, după care le ștergem.
Când faci o cerere de rezervare pe site-ul nostru, poți face cererea în numele altcuiva. În aceste condiții, este responsabilitatea ta sa te asiguri ca persoana ale cărei date cu caracter personal le-ai furnizat este informata despre acest lucru și a înțeles și a acceptat modul în care folosim informațiile respective, conform descrierii din Politica de confidențialitate.
Ce facem cu datele personale?
a) Furnizarea serviciilor noastre
În primul rand, folosim datele tale cu caracter personal pentru a-ți furniza serviciile de transport pe care le-ai comandat.
b) Comunicarea cu tine
Utilizam datele tale cu caracter personal pentru a te contacta în legătura cu serviciile pe care le-ai comandat de la noi. Este posibil sa te contactam prin email, posta, telefon sau prin mesaje text.
Motivele pentru care te-am putea contacta includ:
– gestionarea serviciilor de transport pe care le-ai comandat;
– confirmarea, din partea ta, a detaliilor călătoriei tale;
– răspunsul la sau gestionarea oricăror cereri din partea ta;
– trimiterea, către tine, a unui chestionar sau invitația de a ne oferi o recenzie a experientei avute cu noi, în urma achiziționării serviciilor noastre;
– trimiterea, către tine, a altor informații sau materiale administrative, legate de serviciile pe care le-ai achiziționat;
c) Scopuri juridice
În anumite situații putem fi nevoiți să dezvăluim date personale ca și răspuns la cererile autorităților de supraveghere pentru a îndeplini cerințe legale. De asemenea vom divulga informații personale dacă este cerut de lege, de exemplu pentru a ne conforma cu o citație sau alte procese legale, atunci când considerăm de bună credință că divulgarea datelor este necesară pentru a ne proteja drepturile, siguranța clienților sau siguranța celorlalți, investigarea fraudelor sau ca răspuns la o cerere a autorităților publice.
Este posibil sa utilizam datele tale pentru a ne respecta obligațiile legale impuse de autorități, cum ar fi de exemplu, obligații privind păstrarea înregistrărilor, a documentelor justificative potrivit legii contabilității și altele. În această situație, temeiul prelucrării este impus de interesul public.
De asemenea, este posibil sa iți utilizam datele, dacă este necesar, cu scopul de a respecta ordinele instantelor de judecata.
d) Interese legitime
Este posibil sa iți folosim informațiile pentru interesele noastre legitime, pentru a-ți putea oferi cel mai bun și adecvat conținut al site-ul web, pentru a îmbunătăți și promova produsele și serviciile noastre și conținutul site-ului nostru web și pentru monitorizarea apelurilor, în scopuri administrative, inclusiv în scopuri juridice, însă doar în baza consimțământului acolo unde se impune.
Distribuirea și divulgarea informațiilor cu caracter personal
Ca regulă, www.muresantransport.ro nu va furniza (prin vânzare sau închiriere) către terți informațiile tale cu caracter personal. Cu toate acestea, www.muresantransport.ro va transmite informațiile către terți, când acest lucru este necesar în scopul prelucrării datelor, cum ar fi următoarele cazuri:
Autoritățile competente
Este posibil să divulgam date cu caracter personal instituțiilor care aplica legea, în măsura în care acest lucru este solicitat prin lege sau este strict necesar pentru prevenirea, depistarea sau urmărirea penala a infracțiunilor și a fraudelor sau dacă suntem altfel obligați, prin lege, sa facem acest lucru.
Alte situații
În anumite situații specifice, când colectam datele tale cu caracter personal, este posibil sa îți cerem consimțământul pentru transmiterea respectivelor date către terți. În acest caz, te vom informa cu privire la o astfel de prelucrare și nu vom efectua transmiterea datelor înainte de a obține consimțământul tău.
Persoanele împuternicite cu prelucrarea datelor personale
Pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, putem utiliza persoane împuternicite pentru prelucrarea datelor personale, precum furnizori de soluții IT necesare pentru managementul afacerii, inclusiv soluții de contabilitate, furnizori de soluții de management contractual, etc. Vom încheia acorduri pentru prelucrarea datelor cu caracter personal cu toate persoanele împuternicite cu prelucrarea datelor personale, care vor include clauze corespunzătoare, care sa ne asigure ca acestea își asuma obligațiile de a prelucra datele cu caracter personal (inclusiv obligația de a le șterge) în acord deplin cu legile aplicabile și că oferă o protecție adecvata datelor tale cu caracter personal.
În interiorul companiei sunt luate măsuri adecvate pentru siguranța și accesul la datele personale.
Durata stocării
Am implementat masuri tehnice și organizatorice, pentru a organiza procesul și criteriile prezentate pentru ștergerea datelor tale cu caracter personal.
Datele furnizate ar trebui păstrate nu mai mult decât este necesar. Datele personale vor fi păstrate 3 ani de la ultima comandă, ulterior urmând a fi șterse. Dacă există investigații care se derulează la momentul împlinirii termenului, aceste fișiere se vor păstra atât timp cât se va considera necesar.
Datele tale cu caracter personal vor fi șterse în momentul în care nu mai sunt necesare, în mod rezonabil, scopurilor autorizate sau atunci când iti retragi consimțământul (acolo unde este cazul). Cu toate acestea, vom retine datele tale cu caracter personal, acolo unde este necesar ca noi sa susținem sau sa te apăram pe tine sau alte persoane împotriva oricăror revendicări legale, pana la sfârșitul perioadei relevante de păstrare sau până când revendicările în cauza au fost soluționate.
Regulamentul prevede că datele vor fi prelucrate într-un mod care asigură securitatea adecvată a datelor cu caracter personal, inclusiv protecția împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale și împotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorării accidentale, prin luarea de măsuri tehnice sau organizatorice corespunzătoare.
Profilarea și procesele automatizate
Profilarea se realizează prin instrumentul de marketing Google Analytics. Acesta este un serviciu oferit de Google prin care se urmărește și se raportează traficul înregistrat pe site. Prin acest instrument se pot analiza date statistice legate de vârsta, sex, ocupație, limba etc.
În calitate de vizitator al site-ului nostru, ai posibilitatea de a alege din panoul de control al cookie-urilor opțiunea de a nu fi folosite cookie-urile de marketing.
Remarketing-ul (procesul prin care sunt targhetați automatizat acei clienți care au prevazut o interacțiune cu site-ul nostru – proces realizat prin campanii Adwords, și care și-au dat consimțământul în acest sens).